tråkfredag

..hemma och så trött.. men det känns så deprimerande att vara ensam. Vill hänga med nån, men orkar inte åka nånstans.. vad ska jag göra.. Det är en snowboardvideopremiär på ett ställe, Maraike och Ina ska dit o frågade om jag ville hänka. Men då måste jag fixa upp mig för de ser alltid ut att komma direkt från ett modemagasin, så det verkar jobbigt. Eller, jag brukar inte bry mig om det direkt, är nog bara idag jag är så känslig och tänker på det.

Carles, min lägenhetspolare, ringde just från New York. Han har varit där i 2 månader och jobbat som producentassistent under inspelningen av en ny film. Helen Hunt, regiserar och spelar. Sen är det Colin Farrell och Matthew Broderick och några fler. När de skulle spela in den sista scenen ropade en av regissörerna efter "the spanjard" och så fick han regissera de sista scenerna. Stort, det är hans dröm som håller på att uppfyllas. Känner mig stolt över honom.

ska nog hyra en film eller två.. eller ska jag gå ut? åhhhh... jäkla beslutsångest.. varför kan inte nån bara komma hit och så kan vi gå på en nyrenoverad bar på min gata.. den ser så mysig ut..

Calle Torrijos, nån som är på??

Kommentarer
Postat av: idamaria

jag är på.

2006-10-20 @ 23:55:21
Postat av: Andreas

Vill ju hälsa på i spanien jag, då hade jag varit på.

Kul med blogg. Läget annars?

Mr Andreas Wilnerzon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback