vad menade jag med tràkfredag?

.. det blev ju inte alls trâkigt! Vid typ halv tolv drog jag pâ mig jackan, conversen, tog med videokortet och gick ut pâ gatan. Dâ fâr jag ett mess frÂn Piddu som jobbar pâ Chatelet lite längre upp pâ gatan. Han satt och tog en drink och ville hänga lite med mig. Sâ vi satt där ett tag och sen gick vi till el Café del teatro som tvärs över gatan, precis dit jag ville gâ! Sen blev det gatöl pâ pl del sol, tillbaka till chatelet, sen iväg pâ barrunda till barer som jag velat gâ till en massa gânger men aldrig gâtt till. En helkväll utan att gâ längre än en sâdär 500 meter hemifrân. Perfekt igâr. Men sen gjorde vi misstaget att gâ till Otto Zutz när allt annat stängde. Förstörde ju helt Graciakvällen. Jag gillar inte alls Otto, ett wannabestekarställe..  usch usch.. hem sextiden och slocknade. Sen vaknade jag till av att nân ringde pâ min dörr vid tre i eftermiddags och sen stod och ropade Magdalena utanför min balkong, men jag pallade inte att kliva upp o kolla.... Och nu är jag sâklart asnyfiken vem det var. Sen somnade jag igen och klev upp vid fem. har slösat bort exakt hela dan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback