visca el barca

Yippie!!! Uppkopplad igen, fast det där med städningen var det sämre med.. hyrde 2 filmer.. hittade en med Dermot som jag inte sett än.. sen hyrde jag en som slutade med att Hugh Grant sprängdes i luften.. stort! En riktig höjdarfilm.. Hoppas Dermotfilmen är bättre..

Städa och tvätta behöver jag göra.. Jag måste gå till en sån där tvättomat som man ser i filmer. Jag hoppas varje gång att jag kan få lite amerikansk smörromantik på köpet när jag går dit, men än har det inte hänt nåt. Fast om jag vill snärja en kille ska jag nog inte gå nu, Barca spelar nämligen mot Madrid.Och då är det inte mkt folk ute..

Vi hade en tvättmaskin men den började brinna i juli. Det var bara tur att Carles inte brann inne. Jag satte på maskinen tidigt och skulle gå och handla mat. När jag stod i dörren och skulle gå så vände jag om och gick in igen för att kolla om maskinen var klar. Då brann det i den.. Läskigt som den.

Fasen vad de skriker på gatan.. måste springa och kolla tv:n hela tiden för att se om barca gjort mål.. men än så länge ligger de under..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback