zelam zaude

..behöver ställa om mitt dygn.. klockan är två och jag är så pigg.. Jag som faktiskt måste upp innan nio imorgon, första gången på väldigt länge.

Hyrde en till film som jag såg efter Dermotfilmen, som var riktigt bra (enbart för att han var med tror jag). Så idag har jag sett tre romantiska komedier.. Snacka om söndag. 

Pratade med Javi i Bilbao.Han tycker att jag ska komma och hälsa på. Jag måste säga att jag är väldigt sugen. Vore kul att se lite mer av spanien. Och träffa trevliga basker.. jag tror det är nån norrlandsgrej men det verkar alltid som att de trevligaste människorna i ett land kommer från de norra delarna.. Nu är i och för sig javi från andalusien och han är trevlig ändå men över lag så tror jag att min teori håller..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback