Coming home..

Har jag glömt att berätta om min julplaner? Jag åker hem den 17-29 dec, drar direkt upp till Sundsvall och stannar där ett par dagar innan jag åker till Sollefteå. Mia har informerat om att det är Hullsta som gäller på juldagen i år! Så Maria, Lisa, Ella, Anna, Lina och alla andra, det är bara att skaffa biljetter. Mia skulle fixa till mig. Rehnen, du ska med va? Hullsta gård är Sollefteås Folkets Hus och det var dit vi gick på våra 15-årsdiscon. Så jag tror att det är upplagt för succé med sprit i hårspraysflaskor (Anna), raggarrundor runt folktandvårdsparkeringen och utgång lika med hemgång. Tre dansgolv och livemusik sa Mia att det ska bli. Jag visste faktiskt inte att Sollefteå har tre DJs. Har Linkan och Rickard odlat fram en liten protegé kanske. Någon som kan föra den stora konsten vidare. Intressant.

Kommentarer
Postat av: Maria R

Hmm, vet inte riktigt... men varför inte? Hullsta lät ju lite spänannde ha ha. Återkommer!

2007-12-04 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback