I vinterland.

Klockan är runt elva och jag har redan varit vaken i fyra timmar. Jag var helt slut efter 14-timmarsresan hem igår så jag slocknade vid elva. Eller hem och hem, jag är på Alnö nu hemma hos storasyster och kidsen. Väldigt skönt och mysigt, jag stannar ett par dagar så jag hinner hjälpa att baka lite julgodis och träffa Mariorna och leka med barnen.

Ett tips till er som bor i Sverige. När det kommer fram försäljare till er på gatan eller centralen eller liknande, säg att ni inte bor i Sverige. Världens bästa ursäkt. Ingen blir arg eller sur att du inte vill byta telefonabonnemang eller inte ge pengar till nåt.. Jaha, säger de bara, då var det inte mycket jag kan erbjuda. Och så ler de och du kan knalla iväg.

Kommentarer
Postat av: Jerry

Åh, jag vill också vara på Alnö nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback