lunchbreak

Sitter och käkar lite. Jobbar och skulle göra en inspektion på en lägenhet men cyklade lite fel och upptäckte att jag var så hungrig att det fick bli lunch istället. Fyra inspektioner idag och sedan är jag klar. Det är inte så dumt det här jobbet trots allt. Cyklar omkring och hittar en massa nya affärer, restauranger och andra roliga saker runt om stan. Cykel är helt klart bästa sättet att färdas på i Barcelona.

Det börjar bli kallt här och det känns skönt att jag snart åker hem till Sverige. För ska jag frysa så gör jag det hellre med snö, och varma hus. Imorse kollade jag in SVTs luciafirande, riktigt fint. På dagarna är det väldigt svårt att få julkänsla men på kvällarna när alla julljusen tänds över gatorna så nynnar jag på juls`nger som en galning. Barcelona är otroligt vackert i december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback