still sick

Det är lördag och jag tänker nu gå och lägga mig. Var hemma sjuk hela dagen igår men på kvällen så jobbade jag extra i baren som jag jobbade i för ett par veckor sedan. Det blev ett par snoriga, tårfyllda (rökiga ögon) mojitos gjorda. Idag vaknade jag superpigg och hoppade upp när Toni ringde och föreslog lunch vid tvåtiden. Jag var pigg hela vägen ut på gatan men sedan så slogs all energi bort. Blev helt färdig bara av att promenera till restaurangen. Jag var nog ganska hungrig också för jag kände mig gråtfärdig när jag inte kunde bestämma vad jag ville äta. Sedan beställde jag fel och istället för meny med två rätter och efterrätt så fick jag en rätt. Läste fel och trodde det var meny utan efterrätt. Stackars Toni. Blev inte mig själv förrän efter att halva portionen var uppäten. Men vi åkte ner en sväng till stan iaf, vilket var lite av ett misstag. Lördag innan jul. Inte roligt. Det är alltid lika skönt att komma upp till Gracia igen, 4 stop med metron och du är borta från all stress.

Imorgon ska jag ta tag i CSN. Yippie! Jag fattar inte alls vilka papper som ska fyllas i.. phuu.. kommer inte alls ihåg hur allt funkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback