vargtimmen

Kvart över fyra, natten mot tisdag. Jag borde väl sova eller hur. Marja fyllde år idag och Eva hade en avskedfest så det det blev middag och drinkar på det. Eva åker till Indien om ett par timmar och ska (om jag förstått det rätt) fotografera under tiden som hennes kompis gör en dokumentär. Dokumentären handlar om en grupp som åker genom Indien på Harley Davidssons under en månad (typ). Eva får ta med sig tre ombyten eftersom de alla åker runt på Harleysarna. Vilket äventyr, eller hur? Lite avis... Dessutom så säger Eva att alla som åker dit blir magsjuka och tappar sju kilo, vilket låter som en ganska bra idé.

De ringde från kursen idag och gjorde intervjun. Det är svårt att veta hur det gick. Jag pratade och pratade och pratade. Kanske så framstod jag som väldigt framfusig och intensiv men det kändes faktiskt helt ok. De testade min spanska och efter jag sagt typ tre meningar så sa han "ja, du pratar ju jättebra spanska". Då hade jag bara svarat på hur länge jag bott i Barcelona och vart jag bott innan, hmmm.. hög nivå på spanskan. Sedan frågade han den klassiska "hur är du i en grupp"-frågan varpå jag sa att jag är väldigt social och drivande och ofta den som organiserar och styr upp saker. Det stämmer väl? En ledartyp, är det bra eller dåligt? Jaja.. skitsamma. Det är ju så jag är iaf. Jag tycker om att bestämma och vara med där det händer saker. Hoppas att de andra de intervjuar inte är som jag! En bra egenskap som jag har som jag skulle vilja säga i sådana sammanhang är att jag är en väldigt glad person men då framstår man som ganska platt och utan mycket mer än att man är glad. MEN jag tycker att det är en av mina bästa sidor. För vem vill arbeta eller hänga med en suris?

What else? Jo jag fick ställa frågor och han berättade mer om upplägget osv.. men det berättar jag mer om imorgon för nu måste jag sova.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

god natt..

Postat av: Emma

sov gott...så här på morgonkvisten! ;P

2007-12-04 @ 04:58:22
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Magdalena

Tack tack! Jag sov ganska gott. Ett par timmar iaf.

2007-12-04 @ 11:31:56
URL: http://magdalenita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback