Back.. I'M BACK!!

..i Barcelona. Jag flög in vid sextiden igår eftermiddag och det är så vackert. Flyg aldrig till Girona om ni får välja. Det är från skyn man ska få sin första blick av Barcelona. Bonito bonito bonito.. Sen hade jag hoppas att Toni skulle komma och möta mig på flygplatsen men så romantiskt blev det ju såklart inte, han var tvungen att jobba.. Men vi möttes upp senare och det var allt jag önskat. Han är så jäkla gullig. Jag är lyckligt lottad.

Fick ganska dåligt samvete också att jag tänkt så mycket över att jag vill flytta och att det är jobbigt att bo med Carles för han blev jätteglad när jag kom. Sa att jag aldrig fick åka iväg så länge mer för det är så tråkigt utan mig osv... jag känner mig hemsk. Jag vill bara flytta och han tycker att det är grymt. buhuu.. Men det är ju så jäkla tråkigt att stinka rök hela tiden, och känna att man bor i samma standard som ett polsk vandrarhem typ.

Idag försökte jag kliva upp klockan tio men låg och snoosade och kunde inte öppna ögonen förrän vid tolv. Gick iväg till kontoret men det var ingen där. Känner mig ganska nervös över hur allt ska gå med tidningen men vi ska ta tag i det på måndag säger chefen. Eller han hälsade det genom en av sina "slavar" (medarbetare) eftersom han inte kunde gå ut och prata med mig själv när jag gick tillbaka senare under dagen. Jag hoppas att vi iaf kan ge ut ett par nummer till så att jag har mer arbetsprover och kan spara lite pengar. Då är ju min spanska förmodligen bättre också och jag kan söka lite mer jobb.

Ska börja jobba på Princesa 23 igen också. Restaurangen jag jobbade på i somras. De öppnade igen första december och ville att jag skulle komma tillbaka men jag ville ju åka hem över jul. Nu gick jag in idag igen och det första min chef frågade när hon såg mig var när jag kunde börja. Så det är bra, nu kommer jag jobba en massa. Behöver det.

Hann träffa Annika och Mau idag. Vi ska mötas upp senare igen och gå och ta en drink. Ska dra med mig Carles och Sofia och Toni också. Blir trevligt... fast nu ris (broke-mans-diet) sen en dusch..

weeeei.. det är skönt att vara tillbaka. Vädret är helt underbart, riktigt fint vårväder typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback