håll tummarna

Ok.. så här ser lägenheten ut på ett ungefär. Lägenheten som jag förmodligen inte får för att jag vill ha den så mkt. Vill vill vill vill.. Den är väldigt ljus och på den stora balkongen har man sol nästan hela dagen.
pi

Jag började mitt nya/gamla jobb igår. Att jag inte märkt hur mycket jag saknat att jobba med folk. Jag har haft ett halvår nu ungefär då jag praktiskt taget jobbat ensam eller inte jobbat alls och igår tog jag igen lite av det sociala. Det var jättekul att jobba. Alla verkade glada att se mig igen också och stammisarna på restaurangen kände fortfarande igen mig. Nice. Det var skönt att börja ett jobb där jag redan känner mig hemma. Tar lite mindre energi. Nu ska jag jobba sex dar i veckan där plus göra tidningen så januari blir stressig. Men det är bra, jag blir mer effektiv då.

Ooh tänk om jag får lägenheten! Då är alla inbjudna på inflyttningsfest! for sure..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fin lägenheten verkar... du måste få den, verkar perfekt för barca och för mig när jag kommer och hälsar på! :)
puss

2007-01-11 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback