IKEA

Vilken härlig dag! Har varit på så bra humör att jag nästan hoppat fram. Så jag var tvungen att gå till gymmet och göra av med lite energi, sprang häcken av mig faktiskt.

Har legat i soffan och kollat in IKEA-katalogen hela kvällen. Sen gick jag in på deras sida för att kolla in mer av deras sängar. Då visar de sig att de har sovrumsdagar onsdag och fredagar och om man går dit mellan klockan 10.30-13 iklädd PYJAMAS så får men 50% rabatt på madrasser! Jag behöver en madrass. Men jag äger inte ens en pyjamas. Och även om jag inte vill låtsas om det så känner jag magen knyta sig lite i fåfänga och snålhetsångest. Men som sagt, utan pengar och utan säng så kanske jag inte har så mycket val!

Och så ska jag köpa en Klippansoffa. Jag och Carles köpte en vit för ett år sedan ungefär och den är nu helt brungrå av röken. Jag undrar hur mina lungor ser ut. Min kommer att vara vit, länge länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback