Livsfarligt..

..när jag var i Sverige lånade Carles hela "Sex and the City"-boxen av Mayka. Hemskt! Igår såg jag hela säsong 1 och började på säsong 2. Phuu.. Många avsnitt kvar innan jag kan göra nån nytta.

Annars var helgen riktigt härlig. Fredagkväll gick jag och Toni ut en sväng i Gracia. Inför trettondagshelgen har de markander lite överallt och på Plaza del Sol kunde man lämna presenter till barn vars föräldrar inte har råd att köpa några. Vi köpte en present till en liten flicka. och så fick en annan liten flicka en present också, nämligen jag. Efter lite shopping och strosande så åkte jag ner till stan för att möta upp med Mau och Annika och Carles och Toni gick hem för att plugga.

Det blev en lugn kväll för mig så på lördagen kunde jag kliva upp relativt tidigt och gick faktiskt till gymmet. Nytt år nytt liv, igen.. Hälsosam ända fram till kvällen då vi gick till Tantarantanantanaa.. för middag. Vansinnigt med mat, vin och tequila. En vän som är kock är gravt underskattat.  De andra drog vidare till Manchester bar medan jag ville möta upp med My som var på Flamingo. senare fellini 10 min och vidare till Moog. Mau gick hem till Mayka och jag var alldeles för trött för att gå hem till gracia så jag lånade med mig Maus nycklar och gick hem och sov hemma där. Jag och katten. Sköööönt. Vill ha en lägenhet NU..

Söndagen spenderades på en uteservering med Mayka och Mau. varmt varmt varmt.. Skönaste januari i mitt liv so far.

NU ska jga gå iväg och förhoppningsvis få betalt, finally, och sedan en sväng till gymmet. Tyvärr så stukade jag foten eller nåt i fredagskväll så det gör svinont men jag tänkte simma en sväng iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback