Ropa inte hej...

..men nu gör jag nog det ändå. En månads arbete på fyra dar, som vanligt. Idag 15 timmar. Är helt snurrig och har ont i nacken och ryggen. Men vad skönt! Vi får se hur den blir. Bättre tror jag för nu har vi mindre av min chefs dåliga texter och mer av Julios bra bilder.

Vintern kom idag. Sent men jag var faktiskt lite förberedd och hade varnats av väderrapporterna och köpte mig igår en värmefläkt. Så nu är det faktiskt lite av en bastu i mitt rum. På tio min är hela rummet uppvärmt.

Nu ska jag stänga av datorn som gått på varmgång och lägga mig och läsa. Tyvärr så läser jag Elisabeth Georges senaste och den är så himla läskig så häromnatten vågade jag inte gå på toa när jag läst ett tag. Och nu idag jobbar Carles kväll så han är inte hemma.. Det kanske blir lite Fredrik Lindström istället som jag också läser..

Kommentarer
Postat av: Aron

Snart dags. Tom kommer att ses tugga motståndet från London och Castres. Spaggarna kan suga hans liniment. http://www.qsi-cycling.com/eng/home.php

2007-01-28 @ 04:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback