What's shaking baby?

ooojojoj.. Jag har återvänt till den vanliga världen. Tillbaka till verkligheten. Utsluppen ur fångenskapen. Tur för mig att det bara har gjorts sex säsonger av Sex & the City. Dvd-boxar är grymma men med min diciplin kan jag inte sluta se förrän jag sett alla avsnitt. Så nu imorgon börjar jag jobba, på riktigt. Och leva lite av mitt eget Sex & the City-liv. joooo.. just det.. hmm..

Missade att blogga i helgen pga det här också. så lite snabbgenomgång.

Fredag - jobb, promenad/shopping/fika med Toni, Tv-middag, sen Toni igen.

Lördag - upp tidigt, sjukt härlig o varm dag, Sushi/shopping/promenad/fika med Mayka, hem o mer tv, sen centrum, vin på Q-bar, sen iväg med Ina, Ivan, Mau o Mayka till Shanghai. Hem tidigt, barcelonatidigt (typ 3)

Söndag - vaknade vid 1, 3h S&tC i sängen, en dusch, 3h more, klippning av sofia, middag hemma med Mau, Mayka, sof o carles.

Måndag - S&tC, kontoret 30 min, tvätta, fika/promenad/blablabla med toni, sista dvd:n

Nu - sooooovaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback