Italienska tjockisar

Var på casting för Bread and Butter (modemässa som börjar på onsdag) imorse. Min andra casting jag har gått på på. Den första var för Marlborojobbet och kändes väldigt bra. Jag blev vald på en gång och när jag kom tillbaka senare under dagen så undrade jag om de verkligen sagt rätt till mig. Alla var smala långa tjerer, alla utom jag. Jag måste ha varit grymt trevlig helt enkelt.

Idag gick inte lika bra. Klev upp vid niotiden och 25 över nio slog jag på datorn och såg att jag fått ett mail om att komma på castingen. Den var klockan 10 och jag skulle komma "guapisima", assnygg. Jag var tvungen att slänga mig in i duschen och när jag sminkade mig hade jag fortfarande märken efter kudden kvar på kinden. Jag hann dit iaf men det finns nog inte en möjlighet att jag blir vald. Jag vände nästan i dörren när hon på agenturen sa att vi förmodligen skulle behöva prova kläderna och att vi skulle använda superkorta shorts under mässan... som tur var så slapp vi prova nåt men Italienarna tog en titt på mina tjocka ben och tänkte nog att de är bäst om de stannar där, gömda i jeansen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback