Scarlett är ju i stan..

..eller rättare sagt i Sitges. Woody Allens nya film ska spelas in här och det samlas skådisar runt stan. Woody själv bor på hotel Arts där även Thierry Henry bor för tillfället. Scarlett Johansson har hyrt ett "amazing" hus i sitges där hon ska tillbringa de närmsta månaderna. Fem våningar högt lyxhus med pool och utsikt över hela sitges. Och hur kan jag då veta om att det här huset är så "amazing".. Jo, Rachel, en tjej från min spanskaklass förra året, är kompis med Scarletts privata assistent som kom hit några dagar innan för att kolla in att allt var i ordning. Så Rachel bad Mau hjälpa henne med lite allt möjligt så han var givetvis snabb med att hänga på o kolla in huset. Typiskt mau.. och nu är det enda man hör, Scarlett hit Scarlett dit.. Ska bli spännande att se om man stöter på henne i nåt sammanhang nu framöver.. Eller kanske Penélope Cruz, eller Javier Bardem.. "Midnight in Barcelona" är arbetstiteln..

Nu ska jag släpa mig till sängen och försöka sova. Imorgon blir det ännu en liten utflykt utanför stan. Det som är bra med Marlborokampanjen är att jag får se byarna.

Kommentarer
Postat av: Jerry

Kan inte du kolla med kompisen om assistenten inte tröttnat på sitt jobb? Jag kan hoppa in med kort varsel annars...

Postat av: Karin

Tankte att du kanske kunde ta en titt pa infojobs.net dar far du garanterat jobb direkt, Hur latt som helst! :) Lycka till, Karin

2007-07-13 @ 13:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback