spotting

Det blev ju ingen movie såklart. Och det är inte första gången jag hör det här argumentet. "Men det är ju så jobbigt att hinna läsa." Det här säger då högutbildade smarta människor. Vafan.. Istället gick vi och drack varm choklad på ett riktigt gammalt ställe på Torrent de l'Olla. Tonis mamma brukade tydligen gå dit när hon var liten och Toni har druckit choklad där hela livet. Mysigt.

Förutom min Tv4spottning i lördags så såg jag i tisdags Sven Melander med dotter strosa runt på Calle Princesa. Vansinnigt lika varandra.

Nu har jag lovat bilder från lägenheten så här är de. Men de kommer i lite oordning. Tänk på att jag fortfarande saknar möbler och så.

    118092-116118092-115118092-114halltoak?mittrummittrumtonimarcel

Kommentarer
Postat av: Broder

Ser ut att vara lite mer välstädat än i din gamla lya!
Verkar vara en kanonlägenhet, kanske skulle du försöka hitta nåt alternativ till ljusslingan.. :)

Kramar
/K

2007-03-16 @ 19:57:50
Postat av: Maria

Hej, hej!
Vad skönt att höra från dig, började nästan bli lite orolig. Och vad roligt att du har fixat egen lägenhet! Då antar jag att det finns en massa plats så man kan hälsa på när som helst...
Här hemma är det riktig vår, jag laddar för fullt för att inviga min superfina balkong lite i helgen och njuta av vårsolen. Pratade med Lisa i förrgår också (hon fyllde ju år som du säkert kom ihåg) och det var bara bra med henne också.
Ha det bra! Stora kramar!

2007-03-28 @ 09:16:56
Postat av: Susanne

Hej! Såg dina lägenhets bilder & kunde bara tänka! Ligger den här lägenheten i sollefteå, vart då i så fall!? Kan inte komma på nåt hus jag sett som möjligen kan se ut så innuti! Den ser ju helt underbar ut, älskar fönstet! Hoppas ni får det fint till sist! Ha en fin påsk!

Postat av: Susanne (igen)

känner mig generad.. hehe! Du bor ju inte ens i sverige!!! Kanske skulle kollat mer i din blogg, innan jag kasta ut min lilla groda ur munnen...

2007-04-06 @ 07:39:20
URL: http://blueangel.blogg.se
Postat av: Maria i Barcelona

Vilka vackra typiska Barcelona-golv.

2007-07-02 @ 22:29:36
URL: http://www.agrell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback