burr

Vilken rolig dag. Har mailat med Ingrid, min gamla lärare från Tollare. Hon kommer också ihåg mig, men det tvivlade jag i och för sig inte på. Hon ställer dessutom upp som referens till skolan jag sökt. De ville ha en gammal lärare som referens. Lite svårt tyckte jag eftersom det var så länge sedan jag pluggade, men Ingrid ställer upp och det känns bra.

Fortfarande 13 grader i lägenheten, nästan som i ett kylskåp. Tur att jag ska iväg på middag snart så jag slipper det här ett tag. Det värsta är ju att jag har en massa saker jag behöver göra framför datorn men min högerhand förfryser sig hela tiden och jag måste tina den framför värmefläkten. Det är dags att bli rik nu, jag har nu varit så fattig att jag skulle uppskatta pengars värde resten av livet. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback