Data data dataa

Microsoft för två veckor sedan och nu i veckan HP. Som gåva får HP-besökaren en extern hårddisk, som jag tycker även skulle kunna bli en fin present till mig. Förutom det så är det en otrolig skillnad på eventen. Microsoft var organiserade ut i fingertopparna medan HPs konferens ser ut att kunna bli en riktig katastrof. Vi får se. För mig finns det en sak som är viktigare än det andra och det är maten. Upp till bevis imorgon HP.

I övrigt så har jag inte gjort så mycket idag. Jag mötte upp med Toni efter jobbet och vi gick en sväng nere i Borne och Gotico. Nu ska jag gå och lägga mig. Har inte börjat på någon ny bok och vet inte vad jag är sugen på heller. Läser spansk historia på dagarna men orkar inte riktigt det på kvällen. Kanske sätter jag igång med den där trollkarlsboken jag köpte i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback