fixa fixa fixa

Jag känner mig lite stressad. Jag har precis klivit upp efter att ha sovit igen mig, åtta timmar och jag är mig själv igen. Det gick bättre än jag trodde att jobba så mycket igår. En siesta och sedan klarar man allt. På kvällen jobbade jag på en bar på Calle Valencia. En rysk kompis som heter Lida jobbar där och behövde lite extrapersonal på helgen. Det var riktigt roligt faktiskt och jag lärde mig göra lite olika coctails. Idag har jag så mycket att göra att jag ska sätta mig ner och skriva en lista.

Överst på listan: stäng av datorn och lägg undan boken (nu läser jag "I en klass för sig" av Curtis Sittenfeld.)
Sedan så ska jag storhandla, storstäda, skriva klart ett antal ansökningar som ligger och väntar, fixa upp TVn som i torsdags äntligen hämtades hos Dulce. Men först en snabbdusch. Wish me luck. Jag måste ha gjort allt det här innan jag går och jobbar vid tio.

Jag åt förresten supergod lyxfrukost nyss, te och hårdbröd. Jag älskar hårdbröd och det är det ur matväg jag saknar mest härnere. Nu finns det ju på IKEA men dit orkar jag inte åka så ofta.

Jag återkommer när jag kommit till ansökningspunten på listan för då måste datorn på igen. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback