Hello Kitty to the garbage, please

När mamma var här för några veckor sedan så kom hon en dag hem med ett flin på läpparna och en pyjamas i handen. -Jag har köpt en väldigt ful sak till dig, säger hon och skrattar. Jag har inte använt pyjamas sedan jag var en sådär 8 år men nu vill jag aldrig ta av mig den, morgonen är en plåga för de är de varmaste plagg jag ägt och när termometern visar en sådär 14-15 grader är jag inte så kaxig. Rosa fleece med nallar på. Jag trodde att jag skulle säga ÖVER MIN DÖDA KROPP innan jag satte på ett sådant plagg. För allvarligt, vad är det med er vuxna människor som köper kläder och saker med nallar, nalle puh, Hello Kitty osv osv.  Ni är inte fem år gamla.

Men mamma, tack iaf. Pyjamasen är det bästa plagg jag ägt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback