q tonta..

tonta, tonto och tontito tror jag är de spanska ord jag använder mest.. Och nu är jag mycket tontita för jag måste sova men ligger i sängen och ser Roomservice. Har upptäckt att jag har uppkoppling i sängen. Farligt farligt. Väckarklockan är ställd på 06.25.

HP-sammanfattning. Maten god. Tyska talarna sömnpiller. Ljudkillarna trevliga. Boken bra. Nya vänninor, 1. Téet pissljummet. Antal besökare som istället passar på att turista i Barcelona istället för att gå på föreläsningar, typ 3000 (av 4000) Idag tjuvlyssnade jag på en svensk, vilket alltid är roligt för ingen fattar att jag är svensk trots mitt utseende. Killen sa iaf till sin kollega; "-Kolla in den här föreläsningen, den måste vi gå på. Det är en kvinnlig bergsklättrare som ska prata så det blir nog mycket intressantare än allt det andra."      

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback