s

Jag jobbar nu på en Microsoftkongress. 5000 deltagare och det går ungefär 1 tjej på 500 killar, helt otroligt faktiskt. Två veckor ska jag jobbar, 11 timmar schemalagd aretstid men räknar jag efter så arbetar jag ungefär två timmar varje dag, resten av tiden kan jag sitta och läsa eller dricka te eller nåt. Jag tycker synd om de som inte läser, de måste ha fruktansvärt tråkigt. På två dagar har jag nästan plöjt igenom en bok och på torsdag kommer mamma med tredje Stieg Larssonboken.

Blev helt plötsligt väldigt väldigt trött så jag går och lägger mig. Fast jag hade så mycket att berätta, om mina coctailtalanger och.. hmm.. sen kanske det inte var så mycket mer när jag tänker efter. Jag måste börja sysselsätta mig med något intressant, åtminstonde så jag har något intressant att prata om på kvällarna.

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback