torsdag kväll

Idag har jag haft introduktion på mitt nya extrajobb. Har hängt med min gravida kompis Elin och kollat in lägenheter, riktigt trevligt måste jag säga. Imorgon tar vi lite mer lägenheter och sedan startar jag om två veckor. Det jag hoppas på är ju dock att jag kommer in på skolan och då måste jag säga upp mig vilket blir lite trist för chefen berättade när jag träffade honom igår att hela företaget åker iväg på skidresa i jan/feb. Det var för övrigt en av frågorna på min intervju, om jag åker skidor. Undrar om de inte anställt mig om jag sagt nej.

Eftersom jag är min mammas dotter och min systers syster så tänkte jag nu stjälpa i mig litervis med té. Det är min överlevnadstaktik denna vinter. Till det tänkte jag se på Roomservice. Femman har verkligen ryckt upp sig och fixat bra webb-tv. Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback