vägrar säga caffe latte men det är väl det jag köpt.

De har inte ringt än och jag börjar bli lite nervös.. Är det svensk eftermiddagstid eller spansk? Är det spansk så måste jag vara förberedd ett par timmar till.

Har sysselsatt mig med att köpa färg under tiden som jag väntar. Jag tror att jag har gjort ett bra val, riktigt fin ser den ut i burken. Det är vardagsrummet som ska målas och jag kände mig lite trött på det vita som är i resten av lägenheten att jag slagit på stort och köpt en beigeaktig färg. Vågat, eller hur! Grejen är att den här lägenheter har så fina mönstrade golv och fina stora balkongdörrar och jag tycker nästan att det passar bäst med vitt men lite färg måste in i lägenheten så det fick bli en kompromiss.. Men väldigt fin är den. 3020Y. Nu ska jag städa lägenheten så att jag är redo att måla imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback