freezzziiiing vår rumpor

Liten kort rapport från Stockholm. Kalllllt! Nån tog fel på flygbussen och tog med min väska. Så jag stod igår i Stockholm med strumpbyxor, kort klänning, gummistövlar och omatchande jacka. Som en jäkla clown. I väskan hade jag alla mina favortikläder och skor så det rann en liten tår nerför kinden när jag upptäckte att väskan var borta. Som tur var så hade jag satt fast en lapp med mitt namn och nummer så i morse ringde en kille och sa att han hade min väska. Phuu..

Idag har vi sett gamla stan, söder och lite mer. Träffat Rehnen och Stina. Toni fotar och fotar, han tycker allt är vansinnigt vackert. Och han är så söt. Imorgon blir det skansen, vasamuseet och lite mer promenerande. Östermalm och vasastan skulle jag tro. Hinner kanske inte allt. Vi går nog ut imorgon kväll också så om någon vill hänga på ring mig. Jag har lillebrors gamla mobbe. 070-2882811

Just det, glömde sedan väskan inlåst i ett skåp på centralen så jag har fortfarande inte min väska.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback