*Gäsp*


Två slödagar men nu får det vara slut på det. Har en dejt med Marja på gymmet om en timme så nu startar vår träning igen efter nästan två veckors uppehåll. Det ska bli skönt. Dessutom så är det nästan nödvändigt att träna på vintern här eftersom det är så kallt i lägenheten så undviker jag helst att duscha hemma och då måste jag gå till gymmet ofta. Mycket bra!

Gick igår förbi hos Marja och fick låna Stieg Larssons andra bok så nu måste jag städa lägenheten och göra allt praktiskt som måste fixas idag innan jag börjar läsa för annars så blir inget gjort förrän sista sidan är läst. Sedan väntar "Min vän Leonard" av James Frey, "I en klass för sig" av Curtis Sittefeld, "Om skönhet" av Zadie Smith och "Jonathan Strange & Mr Norrell" av Susanna Clarke. De var böcker jag fick med mig från Sverige den här gången. Den sista verkar spännande, den handlar om trollkarlar. Gör en recension senare. Toni tycker att jag är "freaky" för jag vill läsa alla böcker i världen. Jag tycker att det är sunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback