ja

Tränade dubbelt idag igen men förstörde det lite med att smälla i mig två Magdalenas när jag kom hem. Muffins alltså. Är helt färdig, det kommer nog inte att bli så mycket bloggande de här dagarna. Är det såhär det är att jobba, hade nästan glömt. Jobbar dubbelt dessutom för jag försöker febrilt smöra in mig så att jag kan få in en fot på förlaget jag jobbar för. Det är Spaniens största förlag och mängder av underliggande förlag. Många jobbchanser.

Toni oroar sig över att det var 8 grader i Sthlm. Det är nu tre år sedan jag var i Sverige i oktober månad. Hur är det egentligen? Det är väl ganska härligt ändå? Kall frisk luft, färgrika träd? Det är så jag har sålt in det..

Kommentarer
Postat av: lillebror

Hej, vi kan väl prata via mail istället för sms. puss

2007-10-04 @ 21:07:46
Postat av: lillebror

[email protected]

2007-10-04 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback