lunch

Surfar lite pa lunchen. Ser bloggen ut sahar i explorer? Anvander Firefox men i explorer saknas hogerspalten med min bild och arkiv och grejer.. ska kolla upp det.

Har under dagen funderat pa alla skitjobb jag haft sedan jag kom hit men har kommit fram till att det varsta gjorde jag i Sverige. Nar jag var 17 bast plockade jag burkar pa Hultsfred, iford en stor knallorange vast. Da var jag inte sa tuff kan saga er. Jag kommer ihag hur jag en av dagarna stod nere i ett dike inne pa omradet, iford vasten och med en sadan dar plocksak och en sopsack. Da hor jag "Magdalena!? Vad fan gor du?". Trodde inte att jag kande nagon dar men det gjorde jag tydligen. Han var dessutom 3 ar aldre och snygg sa in i helvete om jag kommer ihag det ratt.


NU tillbaka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback