väx upp

Ingen kurs eller gym för den delen. Däremot popcorn, godis, cola zero och "Cold mountain" i soffan. Vilket förfall!

Jag har en liten amerikansk snärta på besök här i två dagar. Det är en kompis till Magdalena som får sin lägenhet desinficerad eller något liknande. Vad är grejen med amerikanerna egentligen? Varför måste de envisas med att istället för att prata normalt så skär deras halvskrikande röster genom luften och stör alla grannar inom två kvarters radie. För att inte tala om hur den stör mig. Dessutom så verkar decibelen ha smittat av sig på Magdalenas samtalston också.

Men mest irriterad blir jag för jag vill inte ha problem med grannarna och kvinnan bredvid är en sådan som ringer och klagar. Problemet när man bor med folk som bara är här en kort tid är att de sällan bryr sig om saker som det här. De ska ju ändå snart dra härifrån. Aaaah jag blir vansinnig. Mest för att jag hatar att säga till om saker som en j'*la morsa. snoooooorungar. Respektera andra människor! ok????!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback