veckan startar på tisdag

Min bantning går helt åt skogen. Igår åt jag till frukost en donut och en smörkroissant, till det drack jag coca-cola zero. Lunchen bestod av pasta och ost och ketchup och sedan middag hos Stina. Ost, chips och dipp. Plus röror och tilltugg. Jag vet ju exakt vad som är boven här också. Coca-cola zero. Jag slutade dricka det i somras och kände inget sötsug över huvud taget. Men efter ett par glas igen för en månad sen så var jag fast och sötsuget kom tillbaka. Det är mer beroendeframkallande än knark vill jag lova. Men nu får det vara slut på det. Inge mer cola zero. Jag måste ju hålla det om jag skriver det.

Nu ska jag iväg till min köttaffär och min grönsaksaffär. Bort med brödet och pastan igen. Egentligen är det inga problem för jag gillar det inte så mycket heller och jag älskar grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback