..

Jag har lite svårt att ta tag i saker. Och att slutföra saker jag börjar med dessutom. Hmm.. inte bra egenskaper när jag tänker efter. Men kanske inte de dåliga sidor man ska nämna i en arbetsintervju. Anyways så har jag nu dragit hela veckan på att skicka in en ansökan till ett jobb jag verkligen verkligen vill ha. Det första jobb som jag hittat utannonserat som skulle vara perfekt. Ansökan ska dessutom skrivas på engelska så det blir enklare än i vanliga fall. Nu går det inte att skjuta på längre iaf så jag drar iväg till ett café där det inte finns internet så jag kan koncentrera mig.

Och just det, någon som vet hur jag flyttar över all information från mitt simkort innan det byts? Blir tokig på att jag inte fattar. Jag kan nämligen bara flytta över det som är sparat på mobilen. Har 1700 meddelanden i min inkorg som jag vill ha över till datorn innan operatören stänger kortet. Har sparat alla meddelanden som jag fått sedan jag flyttade till spanien. Tänkte ge ut en bok. Det är väldigt roligt faktiskt. Speciellt med tanke på att jag varit singel nästan hela tiden under de här 2 1/2 åren. Bueno, hjälp iaf, någon..

Kommentarer
Postat av: Liza

Är du säker på att meddelandena ligger på simkortet och inte i telefonen? Kolla det, i så fall ligger de ju kvar även när du bytt simkort. Om de ligger på simkortet kan ju ett alternativ vara att skaffa en simkortsläsare till datorn och ladda över allt dit. I sverige kostar en sån läsare typ 200 kr. De flesta mobilaffärer kan också hjälpa till med att ladda över information från ett simkort till ett annat.

Postat av: Magdalena

de ligger på simkortet. plus att mobilen är låst till Movistar och jag när jag byter till orange så kan jag inte använda min gamla mobil.. fan.. och det verkar inte gå att spara över meddelanden till mobilen.. hmm.. var köper man en simkortsläsare? i spanien alltså =)

2007-09-07 @ 16:00:41
URL: http://magdalenita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback