bilder från förra lördagen.






Klicka på bilderna för att se i större format. Eva, Toni och Moli.. eller carlos som han heter.. Här på bilderna har vi fortfarande roligt. Sedan drar Moli, Toni och marcel börjar tjafsa om något och Toni drar utan att säga hej då till mig. Jag blev såklart asförbannad och ledsen. Toni är lite av en struts som Peter fint beskrev det igår. När han blir arg gömmer han sig tills det att han inte är arg längre. Och då gömmer han sig för alla inte bara den han är arg på. Han drog från klubben på lördagnatt och i tisdags hörde han av sig till mig. Helt normalt, som om inget hade hänt. Jag var ju inte arg på dig ju. Ja just det ja. Och hur skulle jag kunna vet det när han inte svarar i telefonen eller på mina meddelanden. Jag har ett väldigt hett temperament och har skrikit och bråkat sedan jag föddes. Han bråkar aldrig med någon. Problemet här är också att det går över väldigt fort när jag blir arg så i tisdags när de här tre dagarna hade gått så var jag ju inte arg längre. Han vinner på sitt strutsbeteende den lilla skitungen.

I torsdags berättade Toni att han varit såhär hela livet. Ett exempel är när han var 10 år och blev arg på sina föräldrar. Han tog helt enkelt nyckeln till lägenheten i Sitges, packade sin lilla väska och åkte dit i tre dagar. Stackars föräldrarna letade överallt. När han inte var arg längre tog han tåget hem igen. Kan han ändras tro? Eller är det här något som helt enkelt följer med paketet toni.. Vet inte om jag klarar av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback