en mojito tack

Razz var fantastiskt igår. Alla höga förväntningar jag hade innan infriades och mer därtill, årets kanske bästa fest. Vi dansade som galningar.

Det var tänkt att det skulle bli en lång utläggning här om hela kalaset men så fick jag för mig att gå på bio och när jag kollat upp biotider så var det bara att springa iväg för sista bion gick halvelva och jag hade på tio min på mig att promenera till Verdi, köpa snacks och slå mig ner. Jag älskar Gracia, du behöver inte planera nåt, allt finns runt hörnet. Såg "2 dar i Paris", antar att den heter så på svenska. Den var helt ok. Det bästa var nog att biosalongen nästintill var tom. Jag älskar att gå på bio ensam. Och sen promenera omkring och fundera över filmen. Man hinner aldrig det när man går med andra människor. Så fort man stiger ut ur biosalongen så lämnar man filmen, utan att reflektera speciellt mycket. Iaf jag.

Efter bion fick jag sedan för mig att cykla ner till Mix där Dulce nu jobbar och möta upp med Stina och hennes arbetskamrater för en drink. En mojito och en jordgubbsdaquiri fick jag i mig innan jag cyklade hem igen. Det är 80-talsfest på Fellini ikväll men jag orkar inte mer. Imorgon måste jag upp tidigt och skriva jobbansökningar, fika med Mayka, gå på gymmet, städa lägenheten och sen jobba. Måste upp om en sådär 5 timmar vilket betyder God Natt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback