gym igen

Har känt mig lite sjuk de senaste dagarna så det har varit lite deppigt här hemma. Har liksom inte tagit mig ut ur lägenheten och då känner man sig ju ännu hängigare. Ond cirkel. Dessutom så går det ganska tugnt med jobbsökandet. Varför fattar ingen att jag är grym och att de kan skatta sig lyckliga om jag börjar jobba på deras företag. Eller hur?!

Nu är Toni hemma från Madrid så vi träffades igår kväll. Skönt att han är tillbaka. Jag tror att allt ordnar sig till slut. Hoppas gör jag iaf och allt känns så rätt och bra nu.

Drar nog iväg till gymmet en sväng nu, jag skiter i att skriva mått den här veckan för de var exakt som förra veckan så nu måste jag ta tag i det här. Det verkar lättast att tappa de första 3 kilona, nu står jag bara still. 3 till ska jag tappa. ett halvt i veckan borde väl vara lagom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback