jobb

KLockan är två och jag har precis klivit upp. Är helt död. Har redan börjat planera när jag ska göra dagens siesta, två timmar ska jag sova. Jag har de senaste helgerna jobbat extra i en bar vid Forum. De har öppet från 23-07 och jag jobbar från två till sju, det värsta timmarna på dygnet att jobba. Forum ligger precis i utkanten av Barcelona och den här baren är provisorisk utställd på en asfalterad yta mellan fabriker och havet. Det är en väldig surrealistisk känsla över hela stället. Jag ska fota imorgon om jag jobbar. Människorna som kommer dit är i mitt tycke lite för mycket hippie, det blir lätt så när det är utomhus, gratis, nära stranden, inga poliser, bra DJ's. För mycket droger men det är det och andra sidan överallt i Barcelona. Det betalar bra och vi får väldigt mycket dricks så det är precis det sorts arbete jag behöver nu men jag hatar att, när jag är på väg hem, möta folk som är ute på morgonpromenad eller som köper sitt frukostbröd medan jag vet att jag måste sova bort halva dagen.

Det är tydligen nån slags festivo på tisdag så baren är öppen på måndag så det blir en lång helg. Ikväll hade jag dessutom planerat att dansa skiten ur mig på Razzmatazz med Stina. Vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback