lyx lyx lyx

När jobbsökandet inte gått som väntat och pengarna börjat sina så var jag faktiskt tvungen att börja jobba igen så i veckan har jag jobbat på en cancerkongress och nästa vecka blir det bokmässa. Inte så tokigt faktiskt. Variation är roligt. Och storasyster var här för kongressen så då kunde jag träffa henne mer än jag gjort annars. Igår jobbade jag också ett par timmar på Hotel Arts och dirigerade en grupp människor till en restaurang. Jag stod nere i dörren och hjälpte de in i taxis och sa till taxichauffören vart han skulle åka. Jag får de sjukaste jobben. 3 timmar där och 65 euro. Sådana här jobb finns inte i Sverige, eller hur?

Hotel Arts är ett av Barcelonas lyxigaste hotel och det var riktigt flådigt måste jag säga. Jag ville knappt gå ut från toaletten efter mitt besök där. Fick lite kleptomanångest där inne och ville sno alla handdukar och tvålar och grejer men lyckades hålla fingrarna i styr. Tänkte nämligen söka jobb där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback