Måndag igen

Blev lite mycket i måndags. Hade en idé om att testa att bara dricka en sak för att se huruvida det stämmer att man blir mindre bakfull då. Det funkar säkert. Men det funkar inte om man väljer att dricka typ sju gin och tonic. Ojoj.. tung dag igår. Kurerade mig med Stina. Vi shoppade fast vi inte har pengar. Dumt men finfina stövlar hittade jag på second hand. Sedan såg vi "Ensam mamma söker" Vilken sorglig serie. Stackars barn.

Måndag var rolig i vilket fall. Jag började med en sväng på Mix där Dulce jobbar. Sedan till Stina på Coppelia. Träffade sedan Marja och hennes finska kompisar på Manolo och vi drog vidare till Fellini där vi mötte upp med Toni, Marcel, Mayka, Mau, Mette osv osv osv.. Mycket folk.

Lite bilder från kvällen, eller snarare morgonen innan vi drar hem.
Jag och Marcelito
image125
Jag och toniiiii
image126
Fulla?
image127
Eva
image128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback