mmm

Jag vill också se Idol. Det är bara Svt som har bra webbtv. Webbtv som inte diskriminerar utlandssvenskar. Jag är villig att betala för det, låter mig bara se lite svensk tv. Snälla.

En fråga. När man ler åt någon på gymmet, kan det misstolkas som en invit av något slag? Har inte riktigt koll på det där med gymflörtning och tror att jag kanske kan ha kollat lite väl mycket på de söta pojkarna ikväll. Förut gick jag på ett dyrare gym, allt var väldigt fräscht och flott på alla sätt och tränarna var grymma. Jag bestämde mig iaf för att byta till ett billigare gym som ligger närmare där jag bor och som även Marja går på så att vi kan gå tillsammans. Nu har jag gått på nya gymmet 2 veckor och kan dra följande slutsats. Dyrare gym = snyggare tjejer, billigare gym = snyggare killar.

Jag klagar inte.

Kommentarer
Postat av: Jerry

http://nonsens.blogg.se/1188977204_veckans_citat_magdale.html?D58C5559-A59D-D5E6-2D8FE315FA138AFF


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback