mycket bloggande idag..

..det är lördag, klockan är halv tolv och jag är inte det minsta trött.  Men jag vägrar att gå ut. Har ikväll sett på Lyxfällan, gjort en budget, läst ut "Kvinnan som var en fyr" av Viveka Lärn, börjat läsa "Jag heter Isbjörg Jag är ett lejon" av Vigdís Grímsdóttír Jag har även letat billiga flygbiljetter till Stockholm för mig och Toni. Vad mer. Inget mer. Har snott IKEA-katalogen från grannen och har sneglat på den hela dagen. Är sugen att kolla men jag är så rastlös. Har ett sådant vansinnigt organisationsbehov just nu, vill ta tag i saker men jag vet inte vad än. Min ekonomiska situation är väl det första som behövs fixas så det var skönt att sätta sig och räkna och planera lite.

Kvinnan som var en fyr var den första bok jag läst av Viveka Lärn och den var verkligen inte bra. Är Saltönserien bättre? Har bara läst ett par sidor av historien om Isbjörg men den verkar lovande. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback