Planer

Toni hävdar att jag snackar mycket men aldrig kommer till skott. Det provocerar mig vansinnigt mycket. Så fort jag har en plan eller idé om något nytt jag vill göra så säger han ja just det ja, det tror jag när jag ser det.. Det värsta är ju att han har rätt. Jag fungerar så. Jag har tusen idéer och planer på vad jag vill göra. Det är inte många som blir satta till verket dock. Men nu är det så att så fort jag säger något till Toni så måste jag sedan göra det. För jag klarar inte av att han har rätt. Jag måste visa honom. Senast var det gymmet,
-När jag kommer hem från Sverige startat jag på gy
mmet på en gång.
-mm.. inte första gången du säger det. 
Efter en vecka på gymmet.
-Vad var det jag sa! Jag skulle ju börja och nu går jag.
-Vi får väl se hur länge det håller.

Så nu kommer jag ju naturligvis aldrig sluta på gymmet. Han kan inte få rätt.

Nyss pratades vi på msn. Han börjar skolan igen på onsdag och satt och letade upp scheman och böcker han måste köpa och fixade och donade. Jag blev såklart väldigt avundsjuk för det är den bästa tiden på året. Ny skolstart, nya grejer, nya förhoppningar, nya ämnen att sätta sig in i. Så jag sa naturligtvis det. Att jag också ville starta skolan.
-Ja men ta tag i det då! Hitta några kurser du vill gå.
-Ja det ska jag faktiskt göra.
-Hahhahahaha..
Vi pratade om annat och när vi avslutade samtalet så frågade han om mina planer för dagen. Frukost, gym, möte på agentur, LETA UPP KURSER jag vill gå. Japp.. så nu är det så.. Sagt är sagt och det är inte mycket jag kan göra åt det. Men vad roligt. Jag ska börja läsa spanska igen har jag tänkt. Sedan ska jag leta upp en webprogrameringskurs jag hittade förra året. hmm.. Vi får se vad jag hittar.

Tur att jag inte var med Toni när jag skulle köpa det där huset på Alnö för några år sedan.. Bra idé i tanken men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback