Toni toni toni..

..så kan nog den senaste tiden i mitt liv sammanfattas lite kort. På gott och ont. Jag är vansinnigt kär och har varit det sen jag träffade honom. Ganska exakt tio månader sedan nu. Men vi har ett problem. Det är såklart mer komplext än jag vill eller kan beskriva här men det för att kortfatta det hela. Han är en BARNUNGE, på allvar. Han pluggar och bor fortfarande hemma. Jag har bott ensam i åtta år. Han vill ut och resa ensam efter han pluggat och plugga utomlands också. Jag vill stanna här. Alternativt följa med honom men det vill inte han. Han vill känna sig oberoende och fri från allt tills han gjort det han känner att han måste göra innan han blir vuxen. Jag vill inte annat än att dela mitt liv med honom, nu. Så.. summan av det hela. Jag är losern. Men än är inte sista ordet sagt. För han är kär och jag är kär och han kan inte släppa mig.

Och jag är dessutom jävligt envis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback