trött i kroppen

Har precis varit och gymmat. Ändrade ordningen lite idag. Förut så körde jag uppvärmning 12 min på cykel, 15 min på steppmaskinen eller vad det heter. Springa skiten ur mig på löpbandet i 20 min som följts av styrketräning hela kroppen. Så läste jag i tidningen igår att den bästa förbränningen sker om man kör konditionspass efter styrketräning så idag sprang jag sist av allt. 25 min idag. Jag tycker inte om att springa länge, har alltid föredragit att springa superfort en kort stund än länge och sakta. Intervallträning är den bästa springträningen för mig. Det slutade iaf med att jag tog ut mig så totalt så att när bandet stannat och jag sjönk ner på det flåsandes med huvudet i handduken så såg jag tydligen helt död ut. Vit som ett lakan. En av stammisarna kom fram med oro i blicken och frågade om jag var ok, för jag var heeelt vit i fejjan. Jag är svensk, sa jag, jag är naturligt vit.

Nu är klockan nästan tolv och jag står och steker fläskkotletter, min dygnsrytm är vansinnig. Vid två jobbar jag igen. en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback