Vad har hänt med din blogg Magda?

..undrar Liza. Ja, vad hände egentligen. Många verkar undra och jag saknar den också. Jag saknar att skriva. Trodde aldrig att jag skulle säga det, än mindre känna det. Som jag har kämpat och gråtit och slitit mitt hår över allt som har med skrivadet att göra. Som jag tvingade mig genom reportagelinjen på Tollare med konstant ångest över mina texter. Jag trodde först att det jag saknade var att ett helt forum bara ägnades åt mig. Där jag och bara jag stod i fokus. Det är om jag ska vara helt ärlig faktiskt ganska roligt. Men nu när jag har reflekterat över det lite så handlar det egentligen om att jag saknar att skriva. Det utvecklar mig, håller mig kreativ när resten av mitt liv egentligen bara består av lättsamma nöjen.

Så, varför slutade jag skriva då? Jo, blev helt enkelt nerbruten av att få sparken från mitt första "riktiga" jobb. Trots att jag vet att jag är värd bättre behandlig än så så var det svårt för mig att hantera.

Nu gör jag ett till försök. Så Liza, och ni andra som undrat, jag måste nog börja med en lång uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Liza

Bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback