Vad tycker ni om det här?

Jag har kanske ett jobb på gång.. Finally. Tror jag ni att jag passar att jobba här? Om jag bara kan få in en fot någonstans. Bara en början. Snart måste det väl vara min tur.

Men för att vara ärlig så har jag väl inte jobbat ihjäl mig för att få ett jobb heller. De senaste två månaderna har varit minst sagt lata och nu väntar jag på att höra från det här företaget. Så medans jag väntar, när jag borde skicka ansökningar för andra jobb, så ägnar jag mina dagar åt att läsa Harry Potter, gå på gymmet, läsa bloggar och se tv-serier.

Jaja, nu drar jag iväg till gymmet igen. Det är roligast att gå dit den här tiden för då är det mest folk. För mig som extrem tävlingsmänniska är det iaf det bästa. När du springer där på löpbandet så kan du ju inte springa saktare än personen bredvid, och du kan ju inte ge upp innan denne heller. En ständig tävlan. Oftast vinner jag. Fast segern är inte lika härlig som om förloraren faktiskt vetat om att den förlorat. Fast vid maskinerna är det omöjligt för mig att vinna. Vinna där gör man bara om man måste lägga på mer vikt än personen innan. På mitt gym är det nog 80% killar som tränar så jag jag har inte så mycket att komma med där.

Well, off I go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback