28 år..

Lauren som jag bor med har en teori. (Hon har egentligen ganska många teorier men det här är en av favoriterna som hon gillar att berätta för mig.)

Hon säger att det finns en kemisk substans som släpps ut i kroppen två gånger under ditt liv. När du föds och runt ditt tjugoåttonde år. Denna kemiska substans, reaktion, vänder upp och ner på allt du vet och gör att du fattar stora beslut och ändrar ditt liv, oftast till det bättre då de flesta förändringar i slutändan är bra för dig.

Så vad säger ni?! Ligger det någon slags sanning i det här. Det är ju väldigt många som bryter upp långa relationer i den här åldern, byter jobb, flyttar. Det känns som en brytpunkt på något sätt. Förändra, ta steg framåt, utvecklas, ändras..

Mitt tjugoåttonde år har börjat strålande i vilket fall. Jag tror att det här är mitt år, och ni ska få följa det igen. Välkommen tillbaka till bloggen!


Kommentarer
Postat av: evelina

Bra att du är back on track!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback