sunday..

I en söndagsångestanda har jag anmält mig till två springtävlingar på 10 kilometer vardera. Den första är La cursa del Mercè som är tre veckor och det är egentligen en träningstävling för Medelhavsmaraton som jag ska springa i oktober. Under 50 minuter ska jag springa på har jag bestämt mig för men det är lite svårt att träna inför den för jag har liksom ingen kolla på avstånd. Tror att jag ska köpa en sån där grej som Nike har tll I-poden, läste nånstans att man inte behöver ha nike-skor utan att man lägger sändaren under sulan i vilken sko som helst. Verkar ju grymt. Avstånd, hastighet och allt.

Tror att jag ska ta cykeln ner till Maremagnum och kolla in lite kläder om de har öppet. Är svältfödd på att gå i affärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback