friday fajitas

Det gick väl sådär va att börja skriva blogg igen. Internet har fuckat hela veckan. Men nu har jag hittat en plats på balkongen i köket där det verkar funka.

Försöker vakna till liv, har inte riktigt vant mig än vid att vara fredagstrött som en vanlig arbetare. Men vad skönt det är måndag till fredag. Så underskattat. Och det är skönt att ta det lugnt på veckodagarna, jag har fått in en riktigt bra rutin med träningen och tränar typ fyra gånger i veckan nu. Två gånger styrka och minst två springrundor. Jag tränar inför Medelhavsmaraton den 18 oktober =) Man kan nämligen springa en bit av loppet om man vill, 10 km längs havet.


Nu är kylen fylld av coronitas och det ska bli fajitas till middagsmat tillsammans med Alex, Lauren och Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback