NEXT

Jag har saknat min blogg så mycket de senaste månaderna men ändå har jag inte ens kunnat gå in och kolla, än mindre skriva. Lite kort kan jag väl säga att hela våren och försommaren bara handlade om Toni.. Det slutade med att jag bestämde att det bästa för mig var att göra slut med honom, låta honom flytta iväg för att växa upp lite och koncentrera mig på att bli glad igen. Och nu ett par månader senare så måste jag nog säga att det var ett bra beslut, det bästa jag kunde ha fattat och det känns så skönt att det var JAG som bestämde. Att det inte tog slut för att han åkte iväg eller för att han inte ville utan för att jag valde att jag vill vara lycklig. Ju äldre man blir desto snabbare tror jag att man måste fatta besluten. Är jag lycklig? nej, ok då måste vi ändra på nåt. Hej då. Bim bam. Next..

Mamma hoppas för övrigt på att Next kommer att bli en snygg svenne som åker ner till Barcelona och erövrar mitt hjärta. Vi får se, kan inte säga att det lutar åt det för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du är tillbaka och bloggr igen! Brukar vara inne och läsa lite då och då för att få mig en liten uppdatering på hur du har det! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback